"Pallari, Maarit" - Selaus tekijän mukaan MTT:n selvityksiä
-
Ekotuotteistamisen vihreä markkinointimalli - pienyritysten mahdollisuudet ja keinot
Pallari, Maarit
MTT:n selvityksiä : 76 (MTT, 2004)Ympäristöarvoiltaan erilaistetut tuotteet ja palvelut tarjoavat uusia markkinointimahdollisuuksia maaseudun pienyrityksille. Ympäristöarvojen tuotteistaminen vaatii uudenlaisten tuotantotapojen omaksumista sekä innovatiivista ... -
Klassinen käyttöarvoanalyysi - yrityksen ekotuotteistamisen työkalu
Pallari, Maarit
MTT:n selvityksiä : 141 (MTT, 2007)Arvopohjainen tuotteistaminen edustaa uutta ajattelua tuotteen muotoilussa. Tuotteen muotoilun kautta yritys personoituu, sillä yritykset haluavat viestittää asiakkaille selkeämmin niitä arvoja, joita yritys edustaa ja ... -
Lapin luomutuotanto : Luomumaatilan mahdollisuudet arktisella alueella
Pallari, Maarit; Korva-Hyötylä, Rauni
MTT:n selvityksiä : 56 (MTT, 2004)Lapin luomutuotanto - Luomumaatilan mahdollisuudet arktisella alueella selvitys keskittyy Lapin luomutuotannon kehityshistoriaan, nykypäivään ja tulevaisuuteen. Tutkimus tuo esille luomutuottajien näkemykset, tulevaisuuden ... -
Rural LIFE Design - Maaseutuyritysten ympäristöarvoja tuotteistamassa
Seppänen, Tytti (toim.); Pesonen, Inkeri (toim.); Forsman-Hugg, Sari; Kurppa, Sirpa; Leinonen, Johanna; Pallari, Maarit; Seppälä, Anu; Vehmasto, Elina; Voutilainen, Pasi
MTT:n selvityksiä : 82 (Maaseudun TulevaisuusMTT, 2004)Tässä raportissa esitellään Rural LIFE Design projektin eri osa-alueita ja niistä saatuja tuloksia. Raporttiin on koottu kaikki hankkeessa tehdyt selvitykset. Kustakin työstä on laadittu muutaman sivun lyhennelmä, joissa ...