"Pallari, Maarit" - Selaus tekijän mukaan MTT:n selvityksiä

    • Ekotuotteistamisen vihreä markkinointimalli - pienyritysten mahdollisuudet ja keinot 

      Pallari, Maarit
      MTT:n selvityksiä : 76 (MTT, 2004)
      Ympäristöarvoiltaan erilaistetut tuotteet ja palvelut tarjoavat uusia markkinointimahdollisuuksia maaseudun pienyrityksille. Ympäristöarvojen tuotteistaminen vaatii uudenlaisten tuotantotapojen omaksumista sekä innovatiivista ...
    • Klassinen käyttöarvoanalyysi - yrityksen ekotuotteistamisen työkalu 

      Pallari, Maarit
      MTT:n selvityksiä : 141 (MTT, 2007)
      Arvopohjainen tuotteistaminen edustaa uutta ajattelua tuotteen muotoilussa. Tuotteen muotoilun kautta yritys personoituu, sillä yritykset haluavat viestittää asiakkaille selkeämmin niitä arvoja, joita yritys edustaa ja ...
    • Lapin luomutuotanto : Luomumaatilan mahdollisuudet arktisella alueella 

      Pallari, Maarit; Korva-Hyötylä, Rauni
      MTT:n selvityksiä : 56 (MTT, 2004)
      Lapin luomutuotanto - Luomumaatilan mahdollisuudet arktisella alueella selvitys keskittyy Lapin luomutuotannon kehityshistoriaan, nykypäivään ja tulevaisuuteen. Tutkimus tuo esille luomutuottajien näkemykset, tulevaisuuden ...
    • Rural LIFE Design - Maaseutuyritysten ympäristöarvoja tuotteistamassa 

      Seppänen, Tytti (toim.); Pesonen, Inkeri (toim.); Forsman-Hugg, Sari; Kurppa, Sirpa; Leinonen, Johanna; Pallari, Maarit; Seppälä, Anu; Vehmasto, Elina; Voutilainen, Pasi
      MTT:n selvityksiä : 82 (Maaseudun TulevaisuusMTT, 2004)
      Tässä raportissa esitellään Rural LIFE Design projektin eri osa-alueita ja niistä saatuja tuloksia. Raporttiin on koottu kaikki hankkeessa tehdyt selvitykset. Kustakin työstä on laadittu muutaman sivun lyhennelmä, joissa ...