Vastuullisuudesta voitaisiin rakentaa suomalaisen elintarvikeketjun myyntivaltti
Maaseudun tulevaisuus
2009
Tätä artikkelia/julkaisua ei ole tallennettu Jukuriin. Julkaisun tiedoissa voi kuitenkin olla linkki toisaalle tallennettuun artikkeliin/julkaisuun.
Pysyvä osoite
URI
Tiivistelmä
Vastuullisuudesta voitaisiin rakentaa suomalaisen elintarvikeketjun uusi markkinointivaltti, sillä kuluttajia asia kiinnostaa. Yhtenäinen laatumerkki edellyttäisi kuitenkin lisää tietoa kotimaisen tuotannon lisäarvosta ja toimintavoista.
ISBN
OKM-julkaisutyyppi
D1 Artikkeli ammattilehdessä
Julkaisusarja
Maaseudun Tiede
Volyymi
66
Numero
4(14.12.2009)
Sivut
Sivut
8-9
ISSN
1796-8763