Luke
 

Vastuullisuudesta voitaisiin rakentaa suomalaisen elintarvikeketjun myyntivaltti

Maaseudun tulevaisuus
2009
Tätä artikkelia/julkaisua ei ole tallennettu Jukuriin. Julkaisun tiedoissa voi kuitenkin olla linkki toisaalle tallennettuun artikkeliin/julkaisuun.

URI

Tiivistelmä

Vastuullisuudesta voitaisiin rakentaa suomalaisen elintarvikeketjun uusi markkinointivaltti, sillä kuluttajia asia kiinnostaa. Yhtenäinen laatumerkki edellyttäisi kuitenkin lisää tietoa kotimaisen tuotannon lisäarvosta ja toimintavoista.

ISBN

OKM-julkaisutyyppi

D1 Artikkeli ammattilehdessä

Julkaisusarja

Maaseudun Tiede

Volyymi

66

Numero

4(14.12.2009)

Sivut

Sivut

8-9

ISSN

1796-8763

DOI