Ruoan ecodesign - matka ekotuotteistamisen markkinoinnin maailmaan
Maaseudun Tulevaisuus
2005
Pysyvä osoite
URI
Tiivistelmä
Muotoilun juuret istuvat yhtä tukevasti kulttuurissamme kuin puikulaperunan viljely. Eipä siis ole ihme, että näin muotoilun vuonna katseet on kohdistettu myös ekotuotteiden markkinointiin. Ekologista tuotteistamista kestävän kehityksen periaattein tehdään jo niin asumisen kuin tekstiilien ja muiden kulutushyödykkeiden osalta, mutta ekologisen ruoan muotokieli elää edelleen pysähtyneisyyden aikaa.
ISBN
OKM-julkaisutyyppi
D1 Artikkeli ammattilehdessä
Julkaisusarja
Koetoiminta ja käytäntö
Volyymi
62
Numero
4(19.12.2005)
Sivut
Sivut
16
ISSN
0355-0990