Haku
Viitteet 1-5 / 5
Maaseudun pienyritysten hintastrategiat : esimerkkinä liha-alan pienyritykset
(Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 1996)
This study examines the pricing of products processed in the countryside. To guarantee the success and continuation of this activity, rural enterprises need to master the strategic areas of business operations. The prices ...
Pienten elintarvikealan yritysten markkinointistrategiat
(Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 1996)
The subject of this research report was to discuss how marketing is implemented in small business firms. A great emphasis is laid on the factors that affect the entrepreneurs decision making especially in context of ...
Hintastrategiat ja hintakilpailukyky elintarvikealan maaseutuyrityksissä
(Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 1997)
Tuotteiden erilaistaminen on keskeinen toiminnan vahvuustekijä pienimuotoisessa elintarvikejalostuksessa. Tuotteiden hinta-laatusuhdetta pidetäänkin elintarvikealan maaseutuyrityksissä tärkeämpänä kuin kilpailukykyisiä ...
Tuotteiden kustannusrakenne ja yhteistyön taloudelliset vaikutukset elintarvikealan maaseutuyrityksissä
(Vammalan Kirjapaino, 2001)
Tuotekohtaisten kustannusten seurannan tärkeys korostuu elintarvikealan maaseutuyrityksissä paitsi tehokkaan ja kannattavan toiminnan myös myyntihinnan määrttämisen perustana. Tähän mennessä pienen elintarvikealan ...
Maaseudun pienyritysten rakennekehitys
(Maatalouden taloudellinen tutkimuslaitos, 2000)
Maaseudun pienyritysten määrän ja rakenteen kehitys erityyppisillä maaseutualueilla seurasi selkeästi yleistä taloudellista kehitystä. Syrjäisillä alueilla yritysten lukumäärän, henkilöstön ja liikevaihdon kasvu on ollut ...